Niesłychany sukces

Do grona istniejących kamer zewnętrznych dołączy nowa. Tym razem kolejna kamera pojawi się na dachu jednego z lokalnych hoteli, choć tylko na trzy miesiące. W Kołobrzegu podobna kamera nadaje przez cały rok, ale nie narzekajmy, od przybytku głowa nie boli. My oczywiście spytamy w imieniu mieszkańców ile ta nowa atrakcja będzie kosztowała miasto. Poniżej materiał reklamowy przysłany do redakcji iswinoujscie.pl.

„Świnoujście zobaczą miliony widzów!
Dzięki tym kamerom Świnoujście będą codziennie oglądać na żywo miliony widzów w całej Polsce! Kamery stacji TVN zostały zainstalowane na szczycie hotelu Radisson Blu Resort. Przez ponad trzy miesiące piękna, najszersza nad Bałtykiem plaża będzie pokazywana podczas prognoz pogody. To jeden z elementów kampanii promocyjnej Świnoujścia.

Działania, które branża i miasto podjęły we współpracy z wrocławską firmą Publicon zakładają m.in. relacje ze Świnoujścia w TVN i TVP oraz spoty internetowe z udziałem kabaretów, artykuły na popularnych portalach, banery w dużych miastach w Polsce, komunikację w mediach społecznościowych oraz digital marketing.

– Dzięki kamerom, które znalazły się na szczycie hotelu Radisson Blu widzowie w całej Polsce będą mogli kilka razy dziennie obserwować najszerszą i najdłuższą plażę w Polsce. Bardzo nam zależy, żeby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych gości. Cudowne widoki, wspaniała przyroda, piękny Bałtyk, to nasze największe atuty – mówi Ewelina Iwańczyk ze Świnoujskiej Organizacji Turystycznej.

Świnoujście to Wyspy Możliwości!
Urząd Miasta Świnoujście
Świnoujska Organizacja Turystyczna”

Let’s block ads! (Why?)

Źródło: iswinoujscie.pl