Runmageddon i Gladiator Race, czyli nowość na nadchodzący sezon

Dwóch potentatów OCR-owych z dwóch sąsiadujących krajów w 2020 roku połączy swoje siły. Runmageddon, czyli najpopularniejszy cykl ekstremalnych biegów przeszkodowych w Polsce oraz Gladiator Race – jedna z dwóch najprężniej działających organizacji OCR-owych w Czechach zorganizują już w przyszłym sezonie pierwszy wspólny event.

Nowa jakość, zupełnie nowe krajobrazy, formuły prosto z krajowych Runmageddonów – tak zapowiada się Runmageddon – Gladiator Race w Milovicach, czyli mieście zlokalizowanym niecałą godzinę drogi od Pragi. – Na razie nie możemy zdradzać wszystkiego, powiem jedynie,  że dosłownie krótka chwila dzieli nas od rozpoczęcia zapisów. Połączenie siły, doświadczenia i środowisk obu firm stwarza doskonałe możliwości rozwoju. Sam z niecierpliwością odliczam dni już do tego wydarzenia. W kalendarzach obowiązkowo trzeba zaznaczyć 1-3 maja! – mówi Jaro Bieniecki, Prezes Runmageddon S.A.

Uczestnicy startujący w polskich biegach ocr-owych muszą być gotowi na nowe, mocne wrażenia i sportową przygodę. Przeniesienie założeń polskich Runmageddonów poza granice kraju to wyzwanie dla Organizatorów, które zaowocuje zastrzykiem świeżości na rynku biegów przeszkodowych. Z drugiej strony, zawodnicy czescy będą mieli okazję wziąć udział w jednym z największych i najbardziej odważnych przedsięwzięć ocr-owych w ich kraju. – Jesteśmy bardzo podekscytowani organizacją tego wydarzenia. Jeszcze nigdy wcześniej w historii biegów przeszkodowych, dwie, tak znamienne, organizacje nie połączyły swoich sił, by razem przygotować ekstremalny bieg z przeszkodami. To będzie epicki weekend pełen wyzwań i z formułami dla każdego. – mówi Roman Šinkovský, dyrektor firmy Sportvisio, organizatora Gladiator Race w Republice Czeskiej.

Runmageddon – Gladiator Race Praga – Milovice to dopiero początek współpracy dwóch znanych marek. Szczegóły oraz zapisy na event dostępne będą już niebawem na stronach internetowych: www.gladiatorrace.cz/i www.runmageddon.pl/. Organizatorzy zapewniają, że ich współpraca zaowocuje kolejnymi wyzwaniami.

Let’s block ads! (Why?)

zródło: Infowire.pl